torsdag 27 januari 2011

The sims 3 Medeltiden

The sims 3 Medeltiden som vi skrivit om förut ( klicka HÄR om du vill se det ) går nu att boka för 399 kr + 18 kr i månaden tills det kommer ut! Jag tänker nog vänta tills det kommer ut men visst är det ett bra erbjudande?
Nu kanske ni tänker: så dyrt? Bara för ett expansionspaket! Men, nej. Det är inget expansionspaket, utan ett helt eget spel! Man behöver alltså inte ha ett sims 3 installerat på datorn för att kunna spela!
 Här finns mer fakta: http://cdon.se/spel/the_sims_medeltiden_limited_edition_%28se%29-11866621

3 kommentarer:

  1. har du skaffat sims 3 medeltiden ?
    om inte, när kommer du det för jag nehöver lite hjälp med det.. och det finns ingen annnan sida som har någar "fusk" eller tips eller nåt..

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. HEJ! Vilken av the sims 3 spelen/expansionpaketen är dom roligaste tycker ni? :D kan inte ni göra ett inlägg om det?
    snälla gör de snabbt tack för jag håller på och gör en önskelista och vet ej vilket spel jag ska önska mig haha :p

    SvaraRadera