onsdag 19 januari 2011

Ledsen för att inte ha uppdaterat

Hej! Iris här. Jag är ledsen för att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag. ;(
Jag ska göra en liten "recension" om The sims 3 Destination världen.
Jag ska även säga att jag igår var hemma hos en av mina vänner och spelade The sims 3 Kvällsnöjen.
 Det var roligt. Roligare  en The sims 3 Destination världen. Jag ska nog köpa det förr eller senare.

Man kunde i alla fall välja bröst storlek, och om man ville ha en benig eller slät kropp.
Det fanns många nya snygga kläder och några nya smycken.
Man kan bo i en lägenhet, med hiss och porttelefon! ;)
Men huvudsaken med det är väl alla nattklubbar, fester, nya yrken och kändisar!
Man kan bli kändis, och det är inget yrke.  Nej.  De nya yrkena är många. Rockstjärna, skådespelerska... många fler. Jag kommer inte ihåg alla. Jo, vi ( Jag och Linn ) hade i alla fall tänkt fråga Alma - som jag var hemma hos - om hon kunde göra en recension om detta spel. ;)


 // Iris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar