fredag 12 november 2010

En dag i Leila Blooms liv

Hejhej, jag igen (Linn) haha. :)
Nu får ni se hur en dag i Leila Blooms liv kan se ut!
Zzzznaaaark.....
Lite kel innan man behöver gå upp är inte fel...
Jaja, nu måste ni faktiskt gå upp!
Dags att klä på sig. 
"Hmm... Vad ska man ta...?"
Så, klart! Söt rosa topp kombinerat med en snygg kort kjol och ett par lagomt höga klackar = dagens outfit!

Dags för frukost!
Pannkakor bli smarrigt!
Klaaaaaaaaart!
"Okej, nu äter jag lite frukost i trädgården, men vad i...?
Aaaaaah! Åh, jag är gravid!" *LYCKLIG*
"Det måste jag berätta för Marty, fort!"
"Eh... Jo, du vet..."
"Eh... Vi behöver nog köpa mer klossar..."
"Öh, va...?"
"Jaha, åhhhhh! Grattis!"
"Får jag känna...?"
Jaja, nu fortsätter vi med frukosten!
Eftersom att Carl har stuckit till plugget, Jimmie fortfarande sover och Marty håller på att hoppa runt i glädjeskutt så får Leila äta sina pannkakor ensam.
"Åh, va härligt det är att sitta och äta frukost i sin vackra trädgård...
Just det! Trädgården behöver skötas om!!!"
"Så, bara ett litet ogräs där och... Nu är jag klar!"
Okej, över till frukosten, IGEN.
Klar, nu behöver hon bara diska...
Jahapp, nu fick hon ett enormt behöv av att läsa om "Graviditet - En väntade mammas berättelse" för typ tredje gången. Trots att hon är van kan hon ju inte låta bli att vara nervös.

Så, klart! 
"Nu går jag och äter lunch, jag blev riktigt sugen på glass!" tänker Leila.
Jag rynkar på ögonbrynen. Glass? TILL LUNCH? Jaja, är man gravid så är man... 
*Äter glass*
(Jag glömde ta bilder... ;/)

Jamen se! 
Carl har kommit hem, men han sitter såklart och gör läxorna... x3
Och efter det så fortsätter han på sin senaste målning...
*Mamma blir stolt, tänk att Carl vill gå in hennes fotspår!)
Leila går och tittar till lilla söte Jimmie som sitter och leker med sitt dockskåp.
"Hoppas att Marty har tagit hand om honom idag", tänker Leila och går för att se vad just Marty håller på med.
Ja, han tränar som vanligt. Martys dröm är att bli en proffsidrottare och som han säger; 
"Övning ger färdighet!"
"Jaha, ojsan! Är det redan dags för middag? Ja, jag har inget emot det, jag är faktiskt riktigt hungrig!" tänker Leila och går och lagar sushi.
 "Mums, klart!"



Haha, jag orkar inte fortsätta, men jag kan säga att det blev såhär: Familjen åt sushin, Leila tittade på TV och sedan gick de och la sig! ;)

//Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar